De laatste dagen Camp, op naar Boston

4 september 2022 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Hoi allemaal

Hier weer eens een update van mijn avonturen in de VS.

Vorige week woensdag was de laatste dag van familycamp, wat zowel jammer als goed was. Goed omdat het super warm was en ik heel veel aan het lifeguarden was en jammer omdat dit betekende dat er nog meer vrienden van me vertrokken van camp. Vooral donderdag was verdrietig, omdat m'n drie beste camp vrienden alledrie tegelijk vertrokken. Gelukkig was het wel te doen, omdat we gedeeltelijk samen gaan reizen. De rest van de donderdag stond vooral in het teken van voorbereiden op de bruiloft die afgelopen zaterdag plaatsvond. Voor mij was het vooral weer lifeguarden, aangezien de gasten vooral vermaakt moesten worden. De bruiloft was van de dochter van een van onze camp directors en zij is opgegroeid in camp, dus er waren veel mensen die jaren geleden in camp hebben gewerkt. Dit was heel leuk, omdat zij weten wat wij de afgelopen zomer hebben gedaan en hun eigen avonturen vertelden. Tijdens de bruiloft hadden wij als counselors kleine taken, zoals opruimen na de receptie en versieren. Mijn taak was heel leuk, aangezien ik de honden moest vermaken en uitlaten enzo, dus dat vond ik wel prima. Zondag na de bruiloft was mijn laatste werkdag, die ik heb besteed als taxi chauffeur en schoonmaakster spelen. Savonds was er een evenement in het dorpje Denmark waar we met het hele personeel naar toe zijn gegaan. Er waren een aantal bandjes en we hebben wat drankjes gedaan, het was een heel gezellige laatste nacht in camp!

received_5451330028316269received_378106281009656

Maandag de 29e zat het er dan toch echt op. Sochtends om 9 uur vertrokken we van het kampterrein met een groepje, nadat we uitgebreid afscheid hadden genomen tijdens het ontbijt. Dit was wel een moeilijk afscheid, omdat de vriendschappen die ik heb opgebouwd met sommigen heel intens zijn, wat logisch is als je 24/7 met elkaar omgaat. Het is best vreemd om niet te weten of je deze mensen ooit nog terug gaat zien, dus we hebben wel wat traantjes weggepinkt tijdens dat ontbijt. Maar toen was het toch eindelijk zover en vertrokken we van het kamp. We werden weggebracht naar Portland, waar we de bus naar Boston hebben genomen. Ik moet de we misschien even verder uitleggen: Shanon, Zsuzsi, Adele en ik namen de bus naar Boston, waar we Ben en Kristina weer zouden ontmoeten, met wie we een AirBNB hadden geboekt. Kristina en Ben zijn twee van m'n beste vrienden van kamp, dus het was super leuk om hen weer te zien! We kwamen rond 12.30 aan in Boston en na een snelle maaltijd gingen we richting de slaapplek om al onze spullen te dumpen. Als je met 6 personen in een appartement slaapt en al die personen hebben spullen bij voor 3 of 4 maanden, dan heb je een hoop spullen. Na een snelle douche en opfrisbeurt gingen we weer terug naar de stad voor een drankje en wat eten. Die avond waren toevallig Valentina en Bipana ook in Boston, twee andere camp vrienden die al eerder waren gegaan en ondertussen al in New York waren geweest, dus we zijn samen met hen uitgegaan. Het was heel gezellig!

De volgende dag (dinsdag) begon de dag heerlijk, aangezien dit de eerste keer in drie maanden tijd was dat ik in een fatsoenlijk bed met een fatsoenlijk matras heb geslapen. Sochtends hadden we een langzame start, dus uiteindelijk verlieten we het appartement rond 11.30. Het afscheid nemen begon weer, aangezien Adele ons ging verlaten. Met de rest van ons gezelschap vertrokken we naar Boston om de dag door te brengen. We hebben vooral rondgelopen en wat monumenten enzo bezichtigd, en genoten van elkaars gezelschap. Het was namelijk de laatste dag met Ben, want hij vloog die avond terug naar Dubai, waar hij zeil instructeur is. Kristina, Zsuzsi, Shanon en ik vertrokken die avond met de trein richting Washington DC waar we de volgende ochtend om 7 uur aankwamen...

20220830_122809

De volgende keer vertel ik meer over mijn avonturen in Washington DC :)

Veel liefs, Susan

1. Yvonne Schonewille:
    5 september 2022
    In de toekomst een ⛵ zeilvakantie in Dubai plannen, je kunt het slechter treffen 😉. Super dat je een deel van je reis in ieder geval nog met kampgenoten maakt, als je samen avonturen beleeft en kunt delen is altijd leuker dan alleen alle indrukken verwerken. Veel plezier en een knuffel op afstand 😘🐈
  2. Faak:
    5 september 2022
    Hoi Susan, Als ik je glimlach zie op de foto's heb je het daar geweldig, En nu met de rondreis bezig.
    Blijf genieten want het is zo voorbij en dan gaat het gewone leventje in Someren-Eind weer beginnen.
    Maar je huisje van jullie pa en ma staat volgens mij al op je te wachten.
    Hier gaat alles z'n gangetje en we hebben hier nog steeds tropische temperaturen.
    Als het weerbericht klopt dan gaat het vannacht hoogstwaarschijnlijk regenen, dat is hier hard nodig.
    Faak blijft maar steeds de tuin sproeien, En Susan tot de volgende mail.
    Goeie reis verder en tot horens. Faak en Dina