Vertrek naar Denemarken

28 januari 2019 - Someren, Nederland

Hoi allemaal, en welkom op mijn blog.

Komende vrijdag (1 februari 2019) ga ik vertrekken naar Horsens, Denemarken, waar ik 5 maanden ga studeren aan VIA University College. Ik verblijf daar in een studentenkamer van 11m2, met een gedeelde woonkamer, badkamer en keuken (met één ander meisje). Ik heb er heel veel zin in, maar vind het ook superspannend. In deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen en ervaringen in Denemarken.

De afgelopen en komende dagen staan in het teken van afscheid nemen van mijn familie en vrienden, en me klaar maken voor de reis. Afgelopen zaterdag ben ik voor het laatst op stap geweest met mijn vrienden. Zij hadden een superleuke en lieve verassing voorbereid, en hadden de plek waar we in dronken versierd, en gave foto's uitgeprint. (Handig, nu hoef ik dat zelf niet meer te doen XD). Deze ga ik ophangen in mijn kamer, zodat ze bij me zijn.

En dan het inpakken. HELP! *diepe zucht*. Ik heb nu al geen overzicht meer wat ik mee ga nemen en hoe ik dat in mijn tas ga proppen en wat als ik dingen vergeet en... HELP. Dus op dit moment stel ik het gewoon nog even uit. Komt nog wel een keertje.

Dit was voor op dit moment mijn blog. Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs, Susan

1. Reislogger:
    28 januari 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!